lørdag 8. mai 2010

Har du iPhone...

... og ikke har lastet ned Doodle Jump enda? Jeg sier bare: løp og kjøp! Her i huset er vi blitt hekta alle sammen (de av oss som klarer holde en telefon:). Spillet er kjempemoro - og koster bare 6 kroner :)
Grafikken er kjempeenkel - som navnet tilsier - doodler på et ark. Hele målet er å hoppe, hoppe og hoppe...så langt du kommer. Hver gang man faller ned blir man like irritert, og MÅ bare prøve en gang til.
Heldigvis er det jeg som innehar rekorden i nr.5 - så jeg har tid å sitte her og skrive vakre ord om spillet. Mr.5 sliter - han "truer" med å kjøpe sin egen iPhone om han ikke har slått rekorden min i løpet av helga :) Satser på at den forblir uslått, så får jeg kanskje ha tlf. min i fred - i tillegg til at det selvfølgelig er GREIT å være best :)

Vi doodles

post signature

3 kommentarer:

  1. Haha, takk for tips, kanskje jeg skal la meg bli hekta!:) Forresten et nydelig bilde under her! God helg! - Heidi

    SvarSlett
  2. Jeg hadde men det var så mye tull med den at jeg over til nokia igjen:) savner den litt;)

    SvarSlett
  3. TAKK for tips, det skal jeg teste!!

    SvarSlett