lørdag 12. juli 2008

Skrivebordet mitt




Da har jeg endelig fått hjem et gammelt skrivebord som jeg kjøpte på en antikk-låve for lenge siden. Mannen jeg kjøpte det av sa at det skulle være over 100 år gammelt, så da får vi håpe og tro på det :) Jeg syns det var ganske fint som det var, med det som sikket var original-malingen i veldig lysegult og litt blått (glemte selvfølgelig å ta bilde) men tenkte at det kanskje ble enda finere som hvitt. Men for å la litt av den gamle patinaen skinne igjennom, blandet jeg ut malingen med litt vann, så får jeg litt av begge deler. Tror ikke jeg angrer på at jeg malte det :)

Nå har det fått sin plass i den nye kjellerstua. Her må det stå og vente litt på tur med å bli pyntet rundt, er litt annet å ta fatt på først.






10 kommentarer:

  1. Vilket fint skrivbord. Det låter som att det var fint innan målningen oxå men det blev absolut jättefint vitt med. Idag har jag köpt en ny kamera. Men jag har inte hunnit fota något ännu, batteriet är på laddning...så spännande...

    SvarSlett
  2. Vilket underbart skrivbord! Önskar dig en fortastt trevlig söndag :) Kram kram.

    SvarSlett
  3. Vad roligt att du tittade in på min blogg !

    Ja, visst är virkade bakelser söta, längtar tills jag får hem mina..!

    : )

    Kram, Jenny

    <3

    SvarSlett
  4. Jättefint skrivbord! Ibland vågar man knappt måla gamla antikviteter men det blir ju så fint efteråt! :)

    Hälsningar Jenny

    SvarSlett
  5. Vilket superfint skrivbord..till och med fint med sprickan! :) Det är så härligt med gamla möbler! Ha det gott! Kram :)

    SvarSlett
  6. Super fint skrivbord! Så fint när man ser de gamla sprickorna.
    jag hittade jätte fina stolar i går på loppis, det är alltid lika roligt.

    Ha det så bra!
    Kram Anna

    SvarSlett
  7. Hej!

    Tack för titten.....

    Och vilket vacker skrivbord!!!!

    Ha´det så bra och må så gott!
    MiaMaria

    SvarSlett
  8. Verkligen ett fint skrivbord!!Jättefint när du målat
    Ha det så gott
    kramar Malin

    SvarSlett
  9. Hej kul att få kika in här hos dig..Snyggt skrivbord....Kram på dig/Majsan

    SvarSlett