onsdag 2. juli 2008

Mer skap-plass

Pottery Barn

Tenk å hatt dette skapet på veslas rom :) Nå er hun nettopp blitt to år, og skal snart få et større rom, med plass til MER leker. En plass må man oppbevare alt det hun får, og i stua begynner det å bli meget fullt. Så da er neste prosjekt et større rom, med nytt skap. Men nå har jeg da funnet meg et skap, på IKEA. Så nå skal malingsbøtta frem og mer hvitfarge skal spres. Mann: skal DET også være hvitt. Kan vi ikke ha litt farge på noe???? :) Det har vi da....its all in the details.

5 kommentarer:

  1. Hei der.
    Takk for du besøkte bloggen min, ser du er nokså ny her, litt stille da, nå på sommeren, men det forstår jeg jo.
    Spennende prosjekt du holder på med, skal bli kjekt å følge med det,
    Super flott skap du viser, men skal ikke kjimse av ikea heller.
    Ha en fin dag i solen.

    SvarSlett
  2. Hei nr.5

    Knall fint skap du viser. Kjellerstua ble også veldig fin. Jeg har også en liten prinsess på 2år. En herlig alder :-)
    Håper du vil besøke bloggen min!

    SvarSlett
  3. Herlig skap. Jeg elsker slike ting som man kan dytte bort rot i men alikevel ser det bare lekkert ut:O)

    SvarSlett
  4. Tack för din kommentar och vad roligt att du tyckerom designen på min blogg. Hoppas allt är bra med dig.

    SvarSlett