mandag 25. august 2008

Litt barnerom


Her er litt bilder fra veslemor sitt rom. Jeg er så glad i hyller, i alle former og fasonger....og syns kanskje jeg har litt for lite av det. Snart på tide å skaffe seg noen nye kanskje?

Men her er iallefall en jeg har kjøpt hos Chicas og venner i Oslo (min favorittbutikk nr. 1 i hovedstaden :). I utgangspunktet var det en ganske blank maling på den, som jeg ikke syntes passet så bra til veggen her. Derfor pusset jeg hele hylla med litt fint sandpapir, og litt ekstra på kantene for å få den til å se litt gammel ut. Syns den paset bedre inn nå.







Denne har jeg bare mekket sammen selv av plank og hylleknekter kjøpt på Coop bygg. Ser nå at det kanskje var litt tomt under hylla, så jeg får finne noe å henge opp der også. Hjertene som henger i den ene kanten har jeg sydd etter mønster fra den gooooode Tilda-boken min :)




Dette bildet er sikkert ett år gammelt, men det passet jo bra inn her siden vi først var på besøk på rommet hennes :) 

Nå har jeg handlet meg inn stoff til neste sy-prosjekt, og jeg kan røpe at det er noe til hovedpersonen her ;)

Ha en flott tirsdagskveld. 

23 kommentarer:

  1. Hei på dere i Nr.5!
    Dere har det bare sååå lekkert i hjemmet deres!
    Vært innpå her maange ganger før jeg fikk meg blogg selv, men nå sier jeg det, du har en nydelig stil, flott blogg og jeg må legge deg til på listen min!!? ;)

    Hyllene var så søte og lillemor og!

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. sååå fint rom!!!! helt nydelig!!

    SvarSlett
  3. Hei:) Nydelig jenterom! Helt skjønt! Og herlig tulle også:) augusta har samme sommerdress (hva skal man kalle det...) som henger under hylla på det første bildet. Den er kjempefin! Men nå må den vel legges vekk, og neste år er den jo for liten. Ang Maileg er jeg SÅ glad du spør igjen! Beklager at jeg ikke har svart, men jeg glemte helt hvem som spurte! Kunne jo kikket på gamle kommentarer, men det tar litt tid. Altså mine Mailegs (dvs ungenes:)) har jeg kjøpt mange forskjellige steder. Noen i sverige, og flere i butikker her i nærheten, som ikke er i noen kjede. Er det noen små koselige barnebutikker nær deg som kan ha dem? Men det finnes jo nettbutikker da! Jeg har bestilt en fra plymshop.no, bra pris og god service. corneliashus.no har også en del! Håper du finner fram. mailegs hjemmeside har liste over forhandlere, men den er ikke oppdatert. Håper du finner ut av det! Og takk for kommentarene du legger igjen hos meg;) klem

    SvarSlett
  4. Så koselig barnerom. Dette var en liten prinsesse verdig:)

    Og...du bollene står på bordet så det er bare å komme! :))

    SvarSlett
  5. kjempefin hylle til et søtt rom!
    :O)

    SvarSlett
  6. Hejsan! Vilka fina bilder! Jag tycker dina hylor var jättefina. Och en riktig goding på sista bilden :).

    Vad roligt det ska bli att få se vad du ska sy får ngt.

    Kram M

    SvarSlett
  7. Det var ei go jente det!!! flott hylle har du mekka selv og..som de sier selv gjort er vel gjort....gleder meg til å se hva du skal sy....

    SvarSlett
  8. Hei, så fint et rom og så fin ei jente :-) Ønsker deg en fin onsdag :-)

    SvarSlett
  9. Hej vännen!
    Vilket sött rum tjejen har!!Så mysigt!
    Ha en fin onsdag
    kramar M

    SvarSlett
  10. Hei!

    Så koselig at du leste min blogg nr.5:)! Jeg er så fersk i bloggingen, og har ikke fått opp noen lenker enda, selv om jeg leser mange andre blogger:) Kommer til å titte mye innom deg! Lekkert hjem og for ei nydelig lita jente!

    klrem heidi-anitha. White vintage

    SvarSlett
  11. Hei - skjønne hyller. Veldig mange herlige bilder på bloggen din :)
    Og når det gjelder ROSA, vi har vært igjennom det her i huset. Har ei snuppe på snart 8 år ha ha

    Takk for hilsenen hos meg:O)

    SvarSlett
  12. Jøye meg så flotte bilder! Jeg har ikke vært inne hos deg før jeg, men jeg kommer garantert tilbake, for her var det mye fint. Prinsesserommet var jo bare helt nydelig, en liten prinsesse verdig:))

    Takk for hilsen:)....er det greit om jeg linker deg? Da er det lettere å finne deg igjen vettu`.

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  13. For et innbydende og delikat rom!!
    Og nydelige hyller!!

    SvarSlett
  14. Så heldig lita frøken som har såå fint barnerom! Hyllene var veldig fine :0) Klem fra Lene

    SvarSlett
  15. Ja hyller liker vi:O)
    Disse du viser er flotte. Jeg liker velig godt når det er knagger på dem i tillegg. Da kan man dekorere med litt andre ting enn det man vanligvis vill hatt på en hylle.
    Her i huset er det tilsammen 9 hyller og jeg har enda to som venter på å komme opp på veggen.
    Ha en herlig dag:O)

    SvarSlett
  16. Et kjempeflott rom, perfekt til en prinsesse. Hyller er kjekt å ha, og jeg har virkelig fått sansen det etter å ha sett flere flotte på blogger rundt om.
    Takk for en koselig hilsen på bloggen min. Velger å tro at drømmene kommer pga bryllupsnerver, for jeg drømte like ekkelt i natt også. Bare kaos alt...men i virkeligheten føler jeg at jeg har kontroll.
    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  17. Å så koselig rom!!! Ha en finfin dag videre:)

    SvarSlett
  18. Så koselig barnerom!
    Ha en hyggelig kveld.

    SvarSlett
  19. Så utrolig fint barnerom, blir inspirert:)
    Jeg holder selv på å pusse opp tulla sitt rom, begynner å bli ferdig nå, bare små detaljer igjen..
    hå en fin kveld videre

    SvarSlett
  20. Jeg er også vild med den hvide stil og har den overalt og hylder dem kan man ikke få nok af :-)

    SvarSlett
  21. sÅ KOSELIG Å HØRE:)

    Dette var jo et yndig og lekkert prinsesserom, og smilet her slår jo Julia Roberts...hihi;) Nydelig tulle:)

    SvarSlett