tirsdag 5. august 2008

Dette ække reklame, dette ække pråmosjen...


I dag lanseres den nye IKEA-katalogen for 2009. Men oss vanlige IKEA-gjengere må visst vente enda litt til før vi får den i posten. Tror den skal begynne sin runde fra mandag av.....jeg GLEDER meg :)

Ryktene skal ha det til at det blir mye sort/hvitt på møbelfronten. Tekstilkolleksjonen skal visst være mer fargerik og med spennende grafiske mønster. 

Kanskje litt for retro for min stil, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg nok ikke gå fra IKEA uten noe i posen neste gang de besøkes heller :)

Og til slutt, to eg-veit-setninger om IKEA, i beste barneskolestil:
1: Eg veit at på IKEA sitt kontor i Älmhult har to damer som heiltidsjobb å finna på navn til møblene deira!
2: Eg veit at IKEA sin katalog er den største trykksaka i verda. Til og med større enn bibelen i opplag!

14 kommentarer:

  1. Ha ha! Tenk deg den jobben da, sitte på fulltid og finne på navn!! Da tror jeg jammen jeg hadde blitt litt gal... Du har nok rett, man finner altids noe man "trenger" på Ikea ;0)

    SvarSlett
  2. Kul jobb, der må en være kreativ! Gleder meg til den kommer i posten :) Du har en flott blogg som jeg liker å lese hver kveld jeg får mulighet!

    Hilsen fra bergen

    SvarSlett
  3. Ååå,som jeg gleder meg til den kommer i posten!! Kommer til å springe i postkassen for å sjekke hver dag helt til den kommer=))

    SvarSlett
  4. Er nok mange som venter på den nye katalogen ja og jeg er en av dem hehe.
    Høres bra ut for meg hvis det er mye hvitt.. Gleder meg¨^knis *

    SvarSlett
  5. Hei, så koselig blogg du har! Kjenner meg litt igjen i deg :). Leste på bloggen til Bo med barn at du ønsker å starte for deg selv. Det er noen gode tips i Foreldre og barn-reportasjen, fra damer som har gjort det. Jeg har også gjort det, og heier på alle andre damer som vil! Ikke la det at du er småbarnsmamma stoppe deg. Lykke, lykke til! Klem fra Gunn Beate

    SvarSlett
  6. Det er mulig disse to damene burde fått litt hjelp til å navnsette varene...

    IKEA katalogen var tidligere høstens høydepunkt i posten, og jeg finner alltid mye fint der...I fjor kunne en se katalogen på den svenske nettsiden flere dager før katalogen kom..

    ...må sjekke!!

    SvarSlett
  7. Ja det går ikke ann å være innom Ikea uten å handle. Jeg planlegger en tur til Ikea ganske nøye for her jeg bor har vi minst 2,5 t kjøring før en kommer til en Ikea butikk.Når jeg er på besøk på Jæren tar det bare en halv time. Men i år ble det bare en tur. Det var rett og slett for varmt til å tenke på noe handling. Jeg orket ikke i hvert fall.

    Likte godt de "baljene" dine i forrige innlegg. Hva har du brukt til skrift på de?
    Det blir nok et koselig vaskerom hos deg etterhvert.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  8. Ja da har du sett at du har fått en award av meg.
    Jeg har ikke fått lagt inn beskjed om det før nå.
    Ja syns du var et koselig bekjentskap. Gleder meg til å følge deg videre.
    Snakkes :)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig og oppmuntrende hilsen!! Jeg blir så glad:)

    SvarSlett
  10. Åh, jag väntar också på Ikea-katalogen! Brukar alltid bli besviken och tycka att det inte är nåt nytt, eller inte min stil eller… men ändå är det lite speciellt när den kommer! Vi får väl se vad vi tycker i år… //Pernilla i Huset Fullt.

    SvarSlett
  11. Vi venter i spenning, men har sniklest på nettsiden;)

    SvarSlett
  12. Festleg med "eg veit"-setningar! :D

    Det prikkete stoffet eg har sydd dukkeklenett av er faktisk meir lys aqua/mintgrønt enn blått i verkelegheita, men det er i alle fall kjøpt på stoff og stil. :)

    Ha ein fin helg!

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koslig kommentar..

    Er det ikke morro når man kan kjøpe noe til barna som man kan glede seg over selv! *S*

    ikea ja, vi er nesten naboer... ifølge mine venner så bor jeg nesten der!!

    ha en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  14. Jag vill oxå ha ikeakatalogen nu! :)

    SvarSlett