onsdag 7. mars 2012

Uteområde/hage


Det har vert rolig her et par uker nå. Grunnen er den grusomme mr. influensa - han bet tak og hang seg fast lenge! Men det er herlig å kjenne at man kommer til hektene igjen. Og etter å ha tilbrakt så mye tid innendørs, skal det ikke mange solstrålene til før jeg kommer i vår-steming, og begynner å se for meg planlegging av hage, planting og såing :)


Selv om det i dag er et vær som minner om alt annet enn vår, så kan det jo ikke være lenge igjen ;) Vi har allerede begynt såvidt med planlegging - og fikk støypt en liten platting med trapper, og som vi planlegger å ha tak over - før vinteren. Og mannen er i full gang med å lage sandkasse og mure opp mot naboen :)

Bildene er lånt fra Flickr.com

Jeg gleder meg til å komme skikkelig i gang. Det spørs hvor mye jeg klarer være med på, med den store magen min, som bare blir større ;) Men litt planlegging og planting klarer jeg iallefall.

Hvis noen har tips til busker/trær som dekker godt, vokser fort og tåler litt vær og vind blir jeg glad :)De må kunne bli godt over to meter også, greit å ikke ha for mye innsyn :)

post signature

5 kommentarer:

  1. Godt å høre du er på bedringens vei! Lekre hage bilder du viser! Vi pusser opp funkis hus for tiden, og er ikke kommet oss til utsiden ennå, så har desverre lite tips på det. Du finner sikkert noe råd på nett. Lykke til med hage prosjekt!

    SvarSlett
  2. Så lekre bilder!! Savner sol og sommer kjenner jeg! Moro å planlegge :)

    Fin kveld til deg! Klem

    SvarSlett