onsdag 14. mars 2012

Redebygging :)



10 uker igjen til vi får treffe lillebror - forhåpentligvis :)Det er lenge for en så utålmodig sjel som meg. Men ventetiden blir litt mer koselig når man bruker den på å planlegge. I dag var det klær som stod på programmet. Selv om han er heldig og får arve mye fra Georg, så kommer de til å være født på to helt forskjellige årstider, så litt nytt må vi jo ha ;)


Falt helt for newbie-kolleksjonen til Kappahl - herlige duse farger, og i økologisk bomull i tillegg :)

I morgen skal jeg lære meg å legge opp (strikking)har jeg tenkt. Det er noe jeg alltid har syns er dønn kjedelig - kanskje fordi jeg aldri har fått det til? Men det ser jo så gøy ut å kunne, så jeg gir det en sjanse til. Har et enkelt prosjekt på gang, som til og med jeg må klare (?). Den som venter får se ;)

Ha en finfin kveld! 

post signature

1 kommentar: