tirsdag 2. mars 2010

Gratis :)


På nettstedet Feed Your Soul kan man gå på skattejakt. Her legges det ut gratis kunstverk fra forskjellige kunstnere hver mnd. som alle kan laste ned gratis. Det finnes masse fint, og særlig "barnetegninger" eller bilder som passer bra inn på et barnerom. Vel verdt et besøk :)

Her er storesøster syk, og lillebror har også begynt å hoste og snufse litt. Dagen tilbringes derfor inne - mens vi venter på å bli friske og at snøen skal smelte og plussgradene skal komme snikende :) Nå er jeg VELDIG klar for vår!!!

I morgen skal lille Georg på 6ukerskontoll. Blir spennende :)

6 kommentarer:

  1. Eg og e klar for vår!!! Kom kom. Koseligt med snøen og - men glede meg te å rydda opp i gårdsrommet og uteområde.

    Takk for tips! Kjekt med sånn barnekunst. Vil og anbefale deg å ta en titt på barnestreker.com Kjekk kunst til barnerommene - og finfin dåpsgave:)

    Takk for gratulasjoner. Glede meg te me blir fem. Ska kosa meg med både mage og nurk. Kanskje det e sistemann?!? Så bare å nyyyda.

    Ska jaffal gå for nøstebarn både PÅ og ONNA. Som med Georg. Alt for å få gode søvnmønstre:) Ska ha eksamen i desember - så søvn e nok vesentlig for at det ska gå i boks(!)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Tusen takk for kommentar inne hos meg. Og takk for tips til side :-) Hvorfor ikke printe ut og henge opp selv, istede for å betale dyredommer!

    Er også veldig klar for vår nå. Thea hater å ha på mye klær!!

    Ha en fin dag!
    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Heihei..
    Innom deg for første gang, her likte jeg meg godt;-) Så ut som om mr5 hadde det frstlig med trappe prosjekt.. hihi* Vi har også mange artige prosjekter for tiden, pusser opp hus fra 1924! Nok å gjøre..
    Legger meg til som følger her hos deg jeg.. Klemfra meg

    SvarSlett
  4. Heihei!
    Å takk for hilsen:)
    Ja jeg strikker luene på bestilling. I såfall kontakter du meg på mail:)

    Klem,
    Chatrine:)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Kjære guttemamma

    Jeg "frir" til dere her i bloggverden om litt hjelp! Lurer nemlig på om du kunne tenke deg å bruke noen minutter på å dele dine meninger med meg og samtidig bli med i trekningen av min give-away.

    Gå inn på http://mammasgutter.com/spørsmal-til-guttemammaer-og-give-away/

    Blir kjempeglad for all hjelp!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett