søndag 1. februar 2009

Soverom

Har vel aldri vist bilder fra soverommet vårt, så da får det være dets tur i dag :) Passer egentlig godt, siden jeg har tilbrakt enda mer timer der enn normal i helgen. Jeg er et sovedyr som trenger utrolig mye søvn. Men nå når jeg går på peniciling er det ekstremt. Så både meg og Ulrikke sover mye for tiden, og vi liker det :)
Syns ikke det skal være for mye farger og rot på et soverom (til de voksne:). Så her er det minimalt med dilldall....men litt må det jo være. Skal være lit koselig også :)
Ekstra oppbevaringsplass klemmer vi inn der det er mulig. Får aldri nok av det!!!
I dag er det sol på Jæren. Så bare det minste sovedyret våkner snart, skal vi ut på tur i skogen. Ha en fin søndag folkens!

11 kommentarer:

  1. Kjempekoselig soverom!:)
    Sliter med å få vårt soverom slik jeg ønsker, men tror nok det har å gjøre med at vi ikke har fått malt taket enda. Umalt panel er ikke noe serlig..

    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  2. Flott soverom. Det er godt å ikke ha for mye rot der ja.
    Herlig med sol over Jæren. Det har vært sol her også i dag. Men det er så kaldt. Ca 24 minus til morgenen i dag. Så da frister det ikke helt å gå ut. Best inne ved ovnen da ja.
    Ha en riktig flott uke :)

    SvarSlett
  3. For et nydelig soverom! :) Kommoden er faktiskmalt med både maling for tre og interiørmaling, tok sjansen siden det ikke var et møbel jeg var noe redd for :) Pusset den en del først, slik at malingen sitter bedre og har vært veldig fornøyd med resultatet :)

    SvarSlett
  4. Åh så fint du har det!
    I det sovrummet skulle man sova gott!
    Du bjuder på inspirerande bilder.

    Ha en bra vecka, kram Lena

    SvarSlett
  5. Hej vännen & tack snälla för besöket! De vita barngalgarna i trä finns på Åhléns!

    Nu har jag kikat runt här inne hos dig en bra stund & jag gillar vad jag ser!!! Jättefin blogg!

    Kram Jes ♥

    SvarSlett
  6. så mysigt det ser ut.jättefint :)

    SvarSlett
  7. tusen takk for støtten!

    Den har tatt meg lang tid å tørre å poste dette. Det var ikke lett, men jeg føler det ble rett ;)

    Søndagskos!

    Ps, lekkert soverom og masse god bedring!

    SvarSlett
  8. Fint og behagelig soverom. Helt enig med deg at man ikke trenger for mye dill på soverommet. Syns det bli så fort støvete der også! Sov godt;-D

    SvarSlett
  9. for et fint soverom dere har! Holder på å pusse opp vårt, og jeg gleder meg til å kunne legge ut bilder av det ferdige resultatet (når den tid kommer...)

    ha en fortsatt god tirsdag

    SvarSlett
  10. Hei hei - lekkert soverom! Jepp enig - minst mulig dill på soverommet..men som du sier litt er jo koselig da! SMIL!

    Ha en deilig tur ut i skogen - er vel ikke snø hos deg..misunner deg det..ville gjerne hatt det bart jeg også! Men vel - deilig med snø også da! Smil!

    Smil fra KKann

    SvarSlett