onsdag 25. februar 2009

Bokser

Disse boksene kjøpte jeg på Panduro. Tenkte de kunne passe fint inn i det lille skapet som jeg viste i innlegget under. Siden de er veldig fine å ha dill-dall oppi, skrev jeg like så godt på hva de skulle inneholde - Dill og Dall :)
Jeg fant bare en en font i Word som jeg likte, og printet den ut i forskjellige størrelser. Deretter holdt jeg arket inntil et vindu, og kopierte skriften over på baksiden av arket. Så var det bare å holde arket der hvor jeg ville ha teksten på boksen, og gnikke i vei :) Etterpå gikk jeg bare over med en grå Tilda-tusj for å få en litt mer slitt look :)

Nå skal jeg snart på kino med noen venninner og se Benjamin Button. Gleder meg :)

Ha en fin-fin onsdagskveld dere!!!

7 kommentarer:

  1. HEi! Beklager men jeg har helt glemt deg!! Skal se hva jeg husker i morgen!! Beklager masse!!

    SvarSlett
  2. Kunne ikke bli beskrevet bedre enn dill og dall:-D Det ble kjempe fint!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bokser! Knallfint med skriften på, og nokså beskrivande for kva som brukar å ende oppi dei;) Har sett på dei sme boksane sjølv, men pålagt meg sjølv ein aldri så liten shoppepause......

    Ha ein flott kveld;)
    Klem:0)

    SvarSlett
  4. Smart! Sånn vil jeg også lage :)
    Det ble skikkelig fint!

    Kjempeflott blogg du har!

    :)Anette

    SvarSlett
  5. Flotte bokser!!

    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  6. Stilige bokser !! Takk for godt tips om hvordan overføre tekst : )

    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  7. Så smart og fint! Var de boksene ferdig malte også? Liker bloggen din, du er så flink og kreativ!

    SvarSlett