lørdag 30. juni 2012

På toppen av nr. 75





Loftstua vår blir igrunnen brukt altfor sjelden! Synd - for her har vi utsikt helt til vindmøllene på høg-Jæren. I loftstua har vi en sittegruppe/TV-krok, en kose/lesekrok og arbeidsplassen, som jeg har vist før :) Resten av loftet består av et bad, et lekerom (som skal bli vårt soverom om noen mnd!), tilhørende walk-in-closet og det som skal bli Elmer sitt soverom.

Når jeg tenker meg om, så er loftet egentlig den triveligste plassen i huset....store vinduer med god utsikt på solskinnsdager, og maaange vinduer i taket som gjør det ekstra koselig å sitte inne på regnværsdager!

I kveld kommer det gjester. Tror jeg skal foreslå et slag Risk i loftstua ;-)

Hvor er DIN favorittplass i huset???

Ha en finfin lørdagskveld.

5 kommentarer:

  1. Så nydelig loftstue,den må dere bruke meir:)me bur bare på ei flate og gjett om eg kunne tenkt meg ei loftstue,ser så herligt ut å ha fleire stover:)
    Kos dere med besøk ikveld:)
    Klem fra Lillian!

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig loftsstue, elsker det store vinduet, og det fine lyset :)
    Ser så koselig ut der!

    klem Mari

    SvarSlett
  3. Lekkert! Både plassen og møblene dine! me like!

    KOS deg med gjester og spill!

    Klem herfra!

    SvarSlett
  4. Jeg må si jeg syns det var lekkert på toppen av nr 75!

    SvarSlett