søndag 24. oktober 2010

Ny, koselig nettbutikk :)


Bor du i, eller i nærheten av Hedmark, har du kanskje allerede hatt gleden av å besøke Skafferiet. En idyllisk plass man finner både ro, servering og landlige varer :)



Nå har skafferiet også åpnet nettbutikk. Anbefaler dere å ta en titt innom HER for mange godbiter. Her finner du både Klær fra bla. Mille K, Black Lily, Andersen & Lauth, Hunky Dory, Bloomingville etc, interiør, hage- og kjøkkenartikler. Jeg har allerede sendt inn min bestilling ;)

Sjekk disse søte skålene til å ha lørdagsgodtet eller frokostblandingen i :)

Veggoppheng med knagger...


...og søte små kortholdere i "sølv" :)Her er det veldig mye fint - hva skulle vi gjort uten internettet? ;)

I morgen skal jeg opp tidlig, og TRENE - for første gang på over 4 år. Grugleder meg, men det skal bli godt å komme igang igjen kjenner jeg ;)

God kveld folkens!

post signature

2 kommentarer:

  1. Hei, takk for tipset!
    De skålene var virkelig flotte. Og så likte jeg veldig godt veggopphenget. Er ute etter noe til en kjøkkenvegg, og denne tror jeg kanskje kunne passe perfekt der!
    Takk også for kommentaren hos meg. Alltid så hyggelig når noen nye stikker innom og besøker.
    Synes bloggen din var flott! Kommer tilbake og legger meg til som følger (følgerknappen virket ikke hos meg i kveld) for jeg tror jeg vil like å besøke bloggen din ofte.
    Ha en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg =)
    Alltid kjekt med nye nettbutikker =)

    Klem

    SvarSlett