lørdag 8. november 2008

Vaskerommets dag!



I dag er jeg endelig kommet et halvt steg videre på vaskerom-prosjektet mitt, juhuuu :) Har fått sydd meg en lo-pose, der jeg kan samle opp alt loet som kommer fra tørketrommelen. Hvorfor har jeg aldri hørt om en lo-pose før egentlig?, det er jo noe man ikke kan leve uten - har jeg plutselig oppdaget :)

Jeg har også fått mekket sammen noen gardiner som kan skjule både vaskemaskin og tørketrommel. Når jeg sier mekket sammen, er det fordi jeg ikke er blitt helt den sydama jeg ønsker enda :) Derfor har jeg pimpet litt IKEA igjen, og brukt ferdige gardiner som jeg bare klippet av de båndene oppe på, målte lengden og sydde nedi kanten. Simsalabim!

Lørdager er så fine, da får man tid til så mye....har også gått tur i skogen med mr.5 og veslemor, handlet julegaver og farsdagsgave :) Nå er det avslapping som står for tur. Ha en fiiiiiin lørdagskveld alle :)

21 kommentarer:

  1. Kjekt med alt ein får gjort...
    Resultatet på vakerommet vart veldig bra, det:0)
    Ynskjer deg ein fin og avslappande laurdagskveld!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt me "Vaskerommets dag!" Hadde absolutt trengt de hos meg og.... Men først må me få ut den gamle vasken og den gamle doen som ligger henslengt der inne... Skal heldigvis SNART (?) laga oss nytt "gjestebad" :-)
    Go lørdag!!

    SvarSlett
  3. Bra jobbet!! Tror aldri jeg kan vise vaskerommet mit...:-(. men en sånn lo pose!!!! Har en rema pose bak døra jeg, og kjenner at jeg blir FLAU....

    SvarSlett
  4. Gleeeeder meg til å begynne på vårt vaskerom - det skal bli kombinert stellerom/vaskerom - så her gjelder det å få det søtt og lekkert for en liten sprellekar i februar :-)

    Lurt med gardinen - Ikea-pimp er en skråsikker vinner ;-)

    Ha en fiiiin helg! Klem fra Ida

    ps.. haha.. maserie *fniiiis*

    SvarSlett
  5. Lo-pose, det var ikke så dumt!!
    Jeg har også prosjekt vaskerom for tiden.. Skal også sy forheng for å skjule skittentøyskurver under beken. Må bare finne det rette stoffet først..

    Ha en fortsatt fin lørdag!

    SvarSlett
  6. Hei, det var en fin lo-pose!
    Og bildene litt lenger ned på siden din var kjempe fine :o)

    Hilsen Kort&Søm

    SvarSlett
  7. Lurt med en lo-pose! At ingen har tenkt på det før!

    Jeg har også planer om en gardin som skjuler vaskemaskin og tørketrommel, for sånne ting er jo ingen pene og dekorative møbler!!

    SvarSlett
  8. Så flink du har vært i da da.. Noen dager er sånn at mann får gjort så mye..andre dager er alt helt håpløst....

    lo-pose hørtes genialt ut...

    Klem White vintage

    SvarSlett
  9. Så smart ide´jag känner att jag också behöver en sådan :-)
    Kram M

    SvarSlett
  10. Lo-pose! Så vittig.. den var ny!-Men sikkert kjempepraktisk!!

    Og gardinene foran maskinene var lurt! -Spess om man ikke har eget vaskerom!!

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!:)

    Klem A

    SvarSlett
  11. utfordring inne hos meg om du gidder!

    SvarSlett
  12. Men du sååå fina julkort i inlägen under..jag gillar verkligen svart vita bilder..
    Kram Zinkbaljan

    SvarSlett
  13. Så kjempe fin blogg du har =)
    Ha en fin søndag =)

    SvarSlett
  14. En utfordring te deg hos meg og!

    SvarSlett
  15. Så deilig å få orden på vaskerommet!!Lurt å praktisk å få skjult de store tingene med gardiner!!

    Lo-pose har jeg aldri hørt om! Hmm..Men det er jo helt sikkert en kjempe lur idé;)

    Ha en fortsatt fin søndag!
    Cam

    SvarSlett
  16. Smart med lopose:0) Bruker å trykke loa ned i en tom blomsterpotte eller annet tomt som står på vaskerommet,men det er ikke så fint da.Spørs om jeg må ha meg en vaskeromsdag jeg og :) Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  17. Wow så effektiv du har vært da!! Drømmer om et mer praktisk vaskerom.. Sånn at det blir kjekere vaske;) Utrolig nydelige bilder i innlegget under.. Har vært inne på tanken om å ta noen ved et vann i nærheten.. Kjørte forbi det her en morning, og da var det tåke over, og det var så flott! Så vi får se...:)

    God kveld videre:)

    SvarSlett
  18. Sååååå fine bilder du har tatt av lille jenta! Flink du er altså!

    SvarSlett
  19. Det ser kjempefint ut! Mitt vaskerom er ikke noe å skrive hjem om... Lopose! Fantastisk ide'. Det er klart man trenger det!

    Ønkser deg en strålende dag!

    SvarSlett
  20. Så fint vaskerom !

    Lopose har jeg heller ikke hørt om før - sikkert kjekt å ha ! ;)
    Jeg pleier bare å putte loet fra tørken i do - da vi har do på vaskerommet vårt.

    Ha en fin mandagskveld.

    SvarSlett
  21. Takk for hilsen på bloggen min:))Benken er noen år gammel. leverandøren er Nordal i Danmark. Tror kanskje Bohus har hatt noe lignende. Håper du finner en:)
    Klem Kari Ann

    SvarSlett