onsdag 19. november 2008

Juleantrekket i boks...

...for veslemor iallefall. Etter tips fra flere bloggere, fant jeg ut at jeg måtte ta en tur innom siden til Rose Lille. Og jeg klarte ikke gå ut igjen, uten at det ble noe med i den virtuelle handleposen :) Dette endte jeg opp med:

Denne søte sløyfa til å ha i håret :)
Denne utrolig flotte kjolen, som selvfølgelig bare ble enda flottere på min lille pige :)
Dette settet med tunika og bukse, og strømpebuksa ;)
Og denne lua med tilhørende supersøtt skjerf. Nå gleder jeg meg enda mer til jul :)
Tuuusen mange takk for tips, Silje-sin og Drømmen om en eplehage. Dere er inspirasjonskilder til tusen! Ha en flott dag alle sammen!!!!

14 kommentarer:

  1. Herremin så nusselig!!Utrolig fint!Tipper hun blir kjempe fin;)

    God dag til deg!

    SvarSlett
  2. Åååå så herleg:)
    Det er så mykje flotte barneklær,
    og hadde eg hatt noko små så hadde eg nok gått amok i barneklærbutikkane,hehe.
    Eg sydde alltid forkle kjolar ala Madikken til jentene mine når dei var små.
    Veldig koseleg.
    Prinsessa di vert nok fornøgd med juleantrekket:)
    Ha ein fine dag,

    SvarSlett
  3. Tusen takk for den koselige kommentaren :) Så mye fint du har kjøpt til lille jenta di, hun var kjempe søt i alt! ha en fin onsdag, klem Connie Maureèn :)

    SvarSlett
  4. Rose lille er en kjempe herlig butikk!
    Klærne til lieemor var super søte!! :)

    SvarSlett
  5. Du milde så søtt...jenter er nå koselige å pynte på....

    SvarSlett
  6. Har tittet der inne jeg og! Men når minstemann er en lang 4åring, tror jeg de kjempefine nikkersene blir litt babyaktig...har kjøpt på Benetton til de alle tre, like vester og kjempefine penbukser! Tipper din lillemor blir kjempefin!! Klem

    SvarSlett
  7. Så nydelige klær!!
    Må væra dyrt å væra småbarnsmor -spesiellt når en komme øve en så kjekke butikk :-)

    SvarSlett
  8. Very sweet !
    Have a nice Day too...
    greetings
    Esther

    SvarSlett
  9. Ja, det var herlige ting du hadde kjøpt! Må kanskje snike meg innom den siden også..( men lommeboka har ikke godt av slikt, kanskje under påskudd av juleklær..)

    Ha en fin onsdagskveld

    SvarSlett
  10. Extremt misunnelig på dæ... Gikk med stor glede inn på nettsida og tenkte her skal det handles, det va jo ren Madikken magi over de klean. Helt til æ så at mi lille 5 års gamle frøken e for stor:( Sånn e det å spise flagg stang frø. Men men du får nok ei søt lita ei i de klean.

    SvarSlett
  11. Nydelig juleantrekk du har kjøpt til jenta di!! Det er mye flott å velge mellom til små jenter:-)

    Ha en fin torsdag!
    Klem

    SvarSlett
  12. Ojojoj - så masse flott tøy! Nydelig det du har valgt til din lille snuppe!

    Flotte små tallerkner du har skaffet deg også! Smil!

    Ha en fin fin fredag!

    Smil fra KKann

    SvarSlett
  13. Så hyggelig blogg du har! :) Der må jeg også ta en tur innom, de hadde utrolig mye fint!

    SvarSlett