søndag 13. mai 2012

Kontorplass og strikket puff :)


Nå er vi endelig ferdige med to runder vannkopper - den ene mer søvnløs og smertefull enn den andre. Godt å være ferdig med det! 

Driver å flytter på ting, og planlegger lillebror i magen sitt rom - så nå er kontorplassen endt opp i loftstua. Skjønner ikke hvorfor vi ikke bare har hatt det her alltid - mye mer luftig og åpent :)Har også fått med meg hjem et lass av fargekart, så nå er redebyggingen i gang for alvor. Bedre sent enn aldri ;)


I påsken begynte jeg på denne puffen. Den ble noe skjev og sjarmerende - men ikke verst til å være det største (og nesten eneste) jeg har strikket siden ungdomsskolen syns jeg. Tror jeg må putten en pute eller to til inni - så kommer den seg nok på formen :) Oppskriften fant jeg HER, for de som er interessert.

Nå skal vi gjøre oss klare for konfirmasjon. Jonas som vi er tante og onkel til skal feires. Vi gleder oss :)

Ha en fin søndag!
post signature

12 kommentarer:

  1. Fytti - knalltøft kontor!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Lekker puff!
    klem Hege

    SvarSlett
  3. For et fint hjemmekontor! Wow!!
    Fin puff du har strikket også. Fin farge!

    SvarSlett
  4. Så ufattelig stiligt heimakontor og den puffen var kjempefin.,du har vært kjempeflinke synest eg!!
    forsatt fin søndag til deg:)
    klem Lillian

    SvarSlett
  5. Så fint hjemmekontor! Liker så godt stolene!!
    Og ikke minst herlig strikka puff, skjønn farge! Flinkis!

    FIN uke til deg! Klem

    SvarSlett
  6. Så flott kontorplass!!
    Puffen var kjempe flott!

    Fin uke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Flott kontor! Hvordan får du den klokken på dataskjermen? :-)

    SvarSlett
  8. Takk for det. Om jeg ikke husker helt feil, så var det her jeg fant den:

    http://9031.com/goodies/

    Lene

    SvarSlett
  9. Så fint, elsker skråvinduer! Har samme skjermbeskytter forresten, hehe :D

    - L

    SvarSlett
  10. replica bags view r5z23x3d01 replica bags in london replica bags paypal accepted replica gucci g9q43o0s37 replica bags in london his comment is here u2b04a8n57 Louis Vuitton replica Bags replica bags aaa quality

    SvarSlett