onsdag 20. juli 2011

Walk in - og kle deg :)


Yess, da var jeg endelig på nett igjen. Har vert godt å være avkoblet fra omverdenen i noen uker, men nå var det på tide å koble på igjen ;)

Ting går fremover i huset også. Nå trenger jeg ikke lenger å dykke ned i en haug med klær på gulvet for å finne noe å ha på meg. Hærlig! Vi har gjort det helt enkelt og bare satt inn to expedit-hyller fra IKEA. På enden av de har vi festet en stang som går helt til veggen. Det enkle er ofte det beste :)Ikke helt ferdige med monteringen enda, nederst kommer det skuffer til å ha sokker, undertøy og lignende i. Har savnet et sånt rom tidligere, og nå forstår jeg hvorfor :)

Nå venter en stooor skål med pistasj-is, og en haug av interiørblader. Stua må planlegges!

post signature

6 kommentarer:

  1. For en utrolig god, og ikke minst billig ide å sette inn expedit-hyller, genialt. Det ser dessuten kjempefresht ut. Enjoy!

    SvarSlett
  2. Kjempe lur ide! Vi skal også bygge walk in closet i ett ganske lite rom snart. Har tenkt mye på hvordan vi kan best utnytte plassen ;o)...gleder meg til å få litt orden på sakene igjen ;o)))
    Ha en flott sommer ;o)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. For en utrolig god, og ikke minst billig ide å sette inn expedit-hyller, genialt. Det ser dessuten kjempefresht ut. Enjoy!

    Klem fra frost
    www.frosthome.wordpress.com

    SvarSlett
  4. Så smart å bruke expedit hyllene til dette! Fint ble det :-)

    SvarSlett
  5. Så kjempebra! :) Det er GODT å ha gpd garderobeplass! :D

    Dette rommet ble også lyst og luftig, jeg likte det GODT!

    SvarSlett
  6. Lekkert! Expedit-hyller var en god idé.

    SvarSlett