mandag 4. april 2011

Valg av innelamper



Tiden er kommet for å bestemme seg for innendørs belysning til huset :)Etter tips fra bloggen til Marta, i LIVET PÅ LANDET, er jeg kommet frem til at alt lys skal bestilles fra DeltaLight iallefall. De har vannvittig mye fint!

Jeg har valgt ut disse lampene på 62x62 cm til ungenes rom. Det skulle gi nok leke-lys!



Når det gjelder stua, tror jeg valget står mellom disse to under. Tror jeg heller mest mot den øverste???


Jeg lurer på å bestille fra utlandet, som blir myyyyye billigere. Men jeg er litt usikker på om dette er trygt. Noen som har prøvd, og vet at det går fint?

Ha en flott mandag folkens ;)

post signature

6 kommentarer:

  1. Hei Søta :)

    Takker for snille ord inne hos meg, kjempe koselig:)

    ..Det som er kjipt med å bestille fra utlandet er jo den berømte tollen da.. hahaha.. så.. da er det ikke alltid det blir så billig :/

    Lykke til iallefall :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. hei. morro med oppussing da.
    jeg er også lysplanlegger, og syns de boks lampene er super fine. leverandører som har slike er både Wever&ducre, og Lampefeber.

    Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Ikke for å gjøre valget vanskeligere..men ta en titt på vår favoritt.

    Vi har valgt å ha tynne avlange åpninger for glass som går i flukt med taket i stue og kjøkken. Blir superfint!

    http://www.planlicht.com/page.cfm?vpath=kataloge

    Lykke til videre med alle husvalgene! :)

    xx Terese

    SvarSlett
  4. Ja jeg har sett sånne Terese, men tror desverre jeg oppdaget det for seint. Elektriker har allerede lagt opp til spotter de aller fleste plasser i huset....eller går det likevel?

    SvarSlett
  5. Hei!
    Takk for link inn til meg:)
    Så flott at du har funnet lamper du liker!
    Blir spennende å se hva dere velger!

    Glassplata vi har på kjøkkenet har vi fått skåret på mål hos en glassmester.
    Bildet bak har vi selv tatt, og forstørret på en fotobutikk.
    Mener det hele kom på omtrent 1500,-

    Håper kvelden din er god!
    Her venter jeg på at ungene skal sovne, så jeg kan lage pizza:)

    SvarSlett