onsdag 24. november 2010

Det går fort!


Jippiaiai....det skjer saker og ting her nå. Syns det går rasende fort. Hvis jeg ikke hørte helt feil(var mye bankelyder rundt ørene-positivt) så sa snekkeren at huset skulle være ferdig kledd til helga. Hmm...når jeg sier det nå, så høres det litt for godt ut til å være sant???

Vi hadde "husmøte" på byggeplassen på mandag. Grunnen var at vi har en sluk som er komt litt skjevt i forhold til den rom-inndelingen vi har gjort. Prøver å klekke ut en god plan for hvordan det skal løses....ser ut som om vi må lage et innhykk på badet nede på ca en kvm - hmf! Jaja, vi skal nok finne en løsning.  

Nå venter jeg på to nye bøker fra luxurybooks som skal hjelpe meg i planleggingen. 

Neste uke håper jeg å finne både kjøkken og baderomsinnredning :)Tips og bilder mottas med stor takk:) Gøy å bygge hus!


post signature

3 kommentarer:

  1. Så bra det blir!!Veldig kjekk prossess!God adventshelg:)

    SvarSlett
  2. Det ser flott ut! Høres gøy ut å bygge på ny. Og så er det så kjekt når en skal starte med innredningen. Kos dere i byggeprosessen :)

    SvarSlett