onsdag 1. september 2010

Tips - barneklær :)

Endelig ble det 1. september - og Pomp De Luxe har lagt ut sin høst/vinter-kolleksjon. Jeg ble tipset om disse klærne nå i sommer, og har aldri bestilt noe herfra før. Men om kvaliteten er bra så kommer jeg garantert til å henge på nettsiden deres oftere. Utroooolig mye fint, både til gutter og jenter. Jeg har lagt inn min bestilling, på blant annet alt på bildet over til Ulrikke :)

Georg har ikke fått noe i denne omgang, da jeg allerede har en del høst/vinterklær til han. Men ser ikke bort ifra at jeg kanskje må innom og se litt til om et par mnd :) Denne outfitten var også fin, til gutter som har mer enn 6 tenner ;)

Vil du også handle, går du inn HER :)

Ha en fin lillelørdag!
                                                                                      post signature

1 kommentar:

  1. Hei! :)

    Jeg er selger av POMPdeLUX - hvordan likte du klærne du fikk?
    Alltid spennende å høre andres erfaringer!! (Spesielt så en kan si fra videre til de i Danmark!)

    SvarSlett