fredag 4. juni 2010

Vil ikke ha sol...




...inn på soverommet :) Endelig er vi inne i den første sommermåneden :) Eneste plassen jeg ikke vil ha sol, er inn på soverommet - særlig ungene sine. Har en følelse av at det er en samenheng mellom sola og ungenes oppstandelse :) Så da måtte jeg jo finne en løsning på det. Og den ble et stykk lystett stoff, litt vanlig stoff i front, en patchet G for Georg selvfølgelig, og litt borrelås. Og sim sala bim, ikke så mye lys inn på soverommet lenger. Jippiii. Må ta en vurderingsrunde på om jeg gidder lage en til Ulrikke sitt vindu også - det ble nemlig litt dillete for ei relativt fersk sydame.


Endelig sommer, og endelig helg. Ungene er i seng, og føttene godt plassert på bordet. Lille Georg er ikke helt frisk enda, så vi reiser ikke til Utsira, som var planen denne helga. Vi får kose oss hjemme heller og konsentrere oss om å få lillevennen frisk :)

Ha en flott helg alle!
post signature

5 kommentarer:

  1. DET va genialt!!! Ska jammen prøva å få te noge sånn... Men eg e absolutt ikkje dreven - så kan ver det blir for avansert(!)

    Kos dokke heima -og god bedring te minsten! Digg vær. Digg helg!

    SvarSlett
  2. Ser problemet med sola ja. Her er sola plagsom på kvelden på barnas rom. Men "gardinen" var jo kjempesmart.
    God bedring med minstemann og god helg! Melon-bildet var bare kjempefristende!

    SvarSlett
  3. Hello, thank your for your visit on my blog! I´m so glad about it!
    I make my photos by myself!

    Your photos are so fresh and summerly.
    With us now come at last summer after it was a week long cold and rainy!

    Have a nice weekend,
    Many greetings,
    Yvonne

    SvarSlett
  4. De har kongeblå. Bildene e litt svekka i fargene - så møje klarere blå. Eg e egentlig allergisk mot altfor sterke farger - men de va fine i den blåfargen!

    SvarSlett
  5. Så flink du er!! Over jentenes soverom henger det ullpledd og ett mørkeblått håndkle! Utrolig stygt, men virkningsfullt. Her våkner de nemlig samtidlig som solen hvis jeg ikke stenger den ute!!

    Lurer på om ikke jeg må bli litt mer kreativ etter å ha sett ditt opplegg ;-)

    Tusen takk for kommentar ang huskjøp, jeg er såå spent!!

    GOD HELG!

    Klem fra Marlen

    Ps. Flere bilder kommer, men ikke så mange, venter til vi flytter inn! :o)

    SvarSlett